dimecres, 24 de setembre del 2008

Text de presentació

Em dic Guillem Batllori Pagès, sóc de Palamós, però resideixo actualment a Barcelona per motius d'estudis com a mestre d'educació musical. Les meves distraccions es centren en l'esport, concretament amb el bàsquet, la música i la tecnologia. Respecte l'estat actual de l'educació, opino que és necessari incentivar l'alumne per tal que hi posi més atenció en la matèria, i què millor que fer-ho a través de les noves tecnologies com per exemple a partir de Power Point, per substituir, de tant en tant, les denses explicacions dels llibres. Reconec que, malgrat m'agradi molt tot el que té relació amb la tecnologia, no en tinc un gran coneixement.

Utilitzo sovint el Word com a processador de textos, però no en domino les eines, igual que amb altres programes com l'Excel o el Movie Maker. La meva aspiració és poder arribar a treure el màxim rendiment en aquests programes informàtics que cada vegada són més imprescindibles en la vida quotidiana. Sempre he tingut el neguit per aprendre a utilitzar un editor de partitures musicals i el conegut Photoshop, perquè en alguna ocasió els he necessitat i crec que no he pogut crear un bon treball com podria haver fet si sabes utilitar-los.

En relació amb aparells tecnològics a banda de l'ordinador, utilitzo amb freqüencia càmeres de vídeo i càmeres fotogràfiques, però també reconec que no tinc la capacitat de treure'n el seu màxim rendiment. De manera que, com molta altra gent i la majoria dels joves, una de les meves aspiracions és saber manejar a la perfecció simples aparells tecnològics que es fan servir en el dia a dia, i que ens permet a la vegada educar-nos a nivell intel·lectual.


Guillem Batllori, 24-09-2008.

2 comentaris:

Xavier Àvila i Morera ha dit...

Bé, Guillem. Ens has fet una presentació acurada i demostres saber fer un ús molt correcte de la llengua.

Mireia Subirats ha dit...

Felicitats!

Quina presentació de blog més treballada! xD
L'he llegida tota e!
Sort que no sabies que escriure...que si ho arribes a saber...ens expliques la bíblia! xD
és broma!

Està molt bé!


Correcte, hem de mirar lo del musical. Després ho comentem amb el grup classe.



Aniré comentant!

Un petonet*